Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
8 postów 76 komentarzy

neon duch

Marx 8888 - ex-admin

Moje komentarze

  • @Repsol 23:26:39
    Ok dobra ...mało wiem ale co ma wspólnego radar naziemny z technologią produkcji samolotów?
    A tak z drugiej strony to sam porównaj sobie zdjęcia. Wiem że to Ci niepotrzebne bo więcej wiesz ale zrób to dla jaja.
    https://www.surclaro.com/modules/Media_Gallery/gallery/Screenshots/FS2004/F-22_Raptor22.jpg
    Tymczasem w Chinach
  • @
    5 - bez komentarza ( wszystko zostało powiedziane wyżej)
    Polacy przeznaczeni na części...
  • Sorry!!!
    Chińczycy zrobili swoją wersję Lockheed Martin F-22 Raptor. Ile z tego jest technologii chińskiej a ile amerykańskiej tego na dzień dzisiejszy nikt nie wie. Faktem jest że technologia użyta przy produkcji SR-71 to zupełnie inna bajka. Dla laików - zobaczcie tylko gdzie znajduje się napęd. Uwielbiam domowych specjalistów :))))))))))))
    Tymczasem w Chinach
  • @Jabo 23:44:22
    1. 1976 r - Strajki ( te największe) były w Ursusie i Radomiu. Jakkolwiek nie mam sympatii do KOR to jednak nie mógł on w tym mieszać bo właśnie po tych wydarzeniach powstał. Nie jest nieistniejąca struktura coś zorganizowała. Z resztą pierwsze działania ich były całkiem ok. Pomagali robotnikom i motywowali intelektualistów do pisania listów. Lewacka jaczejka została stworzona na długo po wydarzeniach 76 r.
    2. Dlaczego te dwa miasta? To jest dokładnie wytłumaczone w większym artykule. Na takie tłumaczenia tu nie ma miejsca. Czy SB wiedziało co się dzieje? Pewnie wiedzieli i byli na to przygotowani. Doskonale pamiętam co było pierwszym sygnałem do buntu - banalne ale to były gigantyczne kolejki po cukier oraz brak artykułów w sklepach.
    3. W czasie zmiany Gomułka / Gierek sugerowanie wpływu kogoś z zachodu na wybór 1 sekretarza? Poważnie??? Traktuje to jako dowcip.
    Niezbadana jest naiwność ludzka
  • @mac 20:48:13
    Właśnie o tym napisałem. Ryjemy przez dokumenty z tych lat. Jest to praca wręcz benedyktyńska. Nad samym artykułem o Jaruzelskim pracujemy już przez 8 miesięcy. Tragedią jest dotarcie do historycznej prawdy. Ja osobiście po pierwszym roku pracy nad tym tematem zaliczyłem gigantycznego doła bo prysły wszystkie iluzje.
    Nie jestem na sto procent pewien czy ta wiedza była mi potrzebna.
    Niezbadana jest naiwność ludzka
  • @ZBYSZEK49 16:38:14
    Adres wyślę Ci na priv. Nie lubię uprawiania kryptoreklamy na portalu . OPS ....nie wiem jak zdobyć priv komentatora ....pomocy :)
    Niezbadana jest naiwność ludzka
  • @Astra - Anna Słupianek 16:00:50
    Dziękuje bardzo. Na priv wysłałem Ci adres strony gdzie wraz z innymi ludźmi wszystko opisaliśmy z nazwiskami, datami i szczegółami. Zobacz katalog historia PRL
    Niezbadana jest naiwność ludzka
  • @Lotna 09:13:15
    Ale ja go nie polecam ani go u siebie nie reklamuje. Po prostu tam gdzie powinna być prawda tam ją piszę. Jedna sprawa to kogo zaprasza i z kim chce rozmawiać. To są jego sprawy a ja tak jak napisałem od jakiegoś czasu nie mam już z nim kontaktu. No ale inna sprawa jeśli ktoś mu zarzuca że dzięki jakimś wątpliwym koneksjom się przebił. Tu musiałem zareagować bo widziałem jego początki na własne oczy. Wiem ile i w jakich warunkach pracowali i jak im było pod górkę.
    Zauważ proszę że nie odnoszę się do czasu obecnego bo mało o tym wiem. Nie interesuję się.
    Jest jeszcze jeden aspekt. Wnerwia mnie ostatnio że wszyscy są za wolnością słowa, swobodą wypowiedzi itd. No ale dobre intencje kończą się gdy pojawia się różnica poglądów. Wtedy zaczyna się jatka i to nie na poziomie merytorycznym ale techniczno idologicznym. Bardzo tego nie lubię.
    :)
    Jak zaorać Rolę, Marcina Rolę
  • @miarka 01:42:32
    :})))))
    To już zupełnie nie wiem o co Ci chodzi. Zaczyna mi się wydawać że piszesz bo musisz ( taki rodzaj grafomanii) albo wierzysz że piszesz coś tak ważnego że nawet nie przedstawiając argumentów ( puste wielkie słowa nie zaliczają się do merytorycznych argumentów) stwierdzasz że ludzie Ci muszą wierzyć bo tak jest i basta. To według Ciebie nie jest ważne że argumentu żydowskiego w tej tasiemcowej dyskusji użyłem jako ostatni - no ale przecież go użyłem!!! Do głowy Ci nie przyszło że to była bezpośrednia odpowiedź na słowa użyte w komentarzu poprzedzającym mój. Czyli wg. pana Miarka obowiązuje zasada "co wolno wojewodzie......". Bardzo zacne. Mój żyd był oczywiście najgorszy bo wyskoczył z szafy .... cholera ...trzeba było im zabrać te meble!!!!

    Nie chodzi Ci też o Talmud ...to przepraszam ale po jaką cholerę o nim piszesz? Żeby jeszcze więcej zagmatwać sprawę? Talmud jest dla żydów i niech oni sobie go czytają i się na niego powołują - ja z tym nie mam nic wspólnego.

    O biblię też Ci nie chodzi. Nawet piszesz że sprawy można mieć gdzieś itd.

    Proszę ..zakończ. Ta paplanina mnie męczy. Czytanie domorosłych filozofów nie jest moją specjalnością. Wszedłem tutaj nie po to żeby czytać jakieś piorunujące wywody pochodzące z czyjejś ochoty do zapełnienia czasu lecz dlatego że pana Nikander czytam zawsze i jest to jeden z moich ulubionych autorów. Ten jego wpis mnie trochę zdziwił więc włączyłem się do dyskusji. Temat podgrzał pan Stanisław którego też uważam za bardzo mądrego człowieka choć kompletnie się z nim nie zgadzam. No i tu pojawiasz się Ty ze swoimi wywodami z granicy sci-fi i religioznawstwa i całą dyskusję szlag trafił.
    Jak zaorać Rolę, Marcina Rolę
  • @miarka 20:21:01
    Weź się człowieku "pomiarkuj" dobrze? Nie ja pierwszy napisałem w komentarzu o żydach ale do mnie się przypiąłeś ze swoją filozofią. Może przeczytasz komentarze i ten tekst skierujesz do tego kto pierwszy użył takiego sformowania!! W tym wypadku najdelikatniej mówiąc jest to odwracanie kota ogonem a stosując język Ci zapewne bliższy - czysta manipulacja. Zresztą nie jedyna.
    Piszesz o moich znajomych gdy ja wyraźnie napisałem że z tymi ludźmi nie utrzymuje już kontaktu od jakiegoś czasu a na dodatek chcesz mówić wszem i wobec że jestem nieobiektywny bo popieram jedną ze stron no bo przecież "ich znam". To znaczy że ty popierasz wszystkich których spotkałeś w swoim życiu i miałeś okazję obserwować ich pracę - gratuluje. Podejście godne pseudofilozofii którą mnie dziś obdarzyłeś.

    Muszę Cię też poinformować że nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz jeśli chodzi o Talmud. Nie czytałem tego i nie mam zamiaru czytać bo mnie to po prostu nie interesuje. Z tego co czytam to Ty się na tym dobrze znasz więc nie będę podejmował rękawicy.

    W sumie to mam gdzieś - kogoś kogo Rola skrzywdził. Wiesz czemu? Bo ktoś jest dla mnie patologicznym argumentem którego używają manipulatorzy w przestrzeni publicznej.
    No tak ale przecież ty kogoś skrzywdziłeś!!!!!
    Pewnie i ja kogoś w życiu skrzywdziłem ale do czasu kiedy tak konkretna osoba o tym się nie wypowie to nie będę o tym wiedział. Adwokatów "z urzędu" jeszcze na dodatek majaczących o obronie koniecznej ( to jest zaprawdę ciekawe - jeszcze nie widziałem żeby komuś udało się pomieszać stricte prawnego określenia z Biblią - to nowe dla mnie doświadczenie i całkiem egzotyczne - może to biskupi napisali KK? Nie wiem - muszę o tym pomyśleć).

    Miałem jeszcze ale nie mam ochoty na wpadanie w psychodeliczne dyskusje. Podsumowując. Jeśli odczytałeś opisanie faktów które realnie przeżyłem i je pamiętam jako czyjąś obronę to uważam tą dyskusję za zakończoną.
    Ps. Czy nie zastanowiłeś się że swoimi pseudofilozoficznymi wykładami możesz zrobić ludziom większą krzywdę niż Rola swoimi programami.
    Jak zaorać Rolę, Marcina Rolę
  • @
    Prosto w punkt
    Kukły
  • @nikander 13:37:16
    No i tu właśnie leży problem. Waćpan ocenił i osądził według dostępnych Panu informacji i określił Pan ludzi jako cyt. "przekrętasy". Czemu? Bo i tu znowu cytat: "Ktoś musi wyłożyć pieniądze aby mogli występować Michalkiewicz, Nowak. Sumliński itd". Ja poznałem Marcina i Magdę ( bo wtedy razem to robili) kiedy całe ich studio to był jeden pokój kiepsko wyłożony zielonym materiałem, jeden komputer i jedną kamerę. Nie zdradzę żadnej tajemnicy gdy powiem że wtedy rozmawialiśmy o tym czy pożyczę im kasę gdyby zabrakło im na następny miesiąc. Z miejsca zaznaczam że to nie było wieki temu. Powoli rozkręcili swój interes. Ja straciłem z nimi kontakt. Wiem np. że strona internetowa im poległa bo ją sami robili. Gigantycznych pieniędzy tam nie widziałem. W tym wydaniu to ja wg. Pańskich teorii również jestem przekrętasem z pejsatymi konotacjami ponieważ mam więcej niż oni wtedy. Według mnie facet doszedł do tego co ma bo ciężko pracował i miał pomysł. Był na każdym marszu na każdej imprezie ale jak go YT zbanował to był na granicy wywrotki. Żadnych podejrzanych układów tam nie widziałem. Jeśli będziemy człowieka krytykowali i odsądzali od czci i wiary bo mu wyszło to jakie wystawia nam to świadectwo? Owszem - klapsy trzeba rozdawać ale może przy wystawianiu opinii warto by było o odrobinę faktów a nie tylko przypuszczenia i domysły. Jeśli ma Pan konkretne fakty to oczywiście zmienię zdanie ale jak na razie to odczuwam mały niesmak.
    Jak zaorać Rolę, Marcina Rolę
  • @nikander 05:55:34
    To bardzo ciekawe. Gdy dyskusja zmierza w jakimś niewygodnym kierunku to zawsze z szafy wylatuje jakiś żyd. Właśnie dzięki takim tanim chwytom dyskusje są jałowe bo zabił pan jej wartość merytoryczną właśnie tym zażydzeniem. Teraz aż strach wypowiedzieć się krytycznie bo wstyd otrzymać stempel żyda. Ale tak z ciekawości zapytam. Czy to oznacza że wszyscy którzy z szanownym panem się nie zgadzają są zażydzeni czy tylko część? W przypadku drugiej odpowiedzi to która część.
    Cyt. "W sprawach etyki i moralności nie powinno być żadnych kompromisów". Cóż ...już raz przeżyłem system w którym nie dopuszczano do żadnych odstępstw od obowiązującej etyki i moralności. Trochę też prawdę mówiąc to te "żadne kompromisy" trochę mnie przerażają bo to już przypomina system którego nie pamiętam ale dużo o nim czytałem. Jeszcze na koniec tak dla jasności chciałem dopytać. Wyżej się wpisujący pan Stanisław który jest aktywnym członkiem WPS i Pan ( przynajmniej tak rozumiem Pańskie wcześniejsze wypowiedzi) prezentujecie zupełnie odrębne systemy wartości jeśli chodzi o wyżej wymienione tematy.
    Który z Was ma rację a który w tym "nowym" świetlanym społeczeństwie będzie penalizowany?
    Jak zaorać Rolę, Marcina Rolę
  • @miarka 01:08:02
    Myślę że lepiej będę się posługiwał przykładami bo znowu zejdziemy na poziom satanizmu albo innej dewiacji. Czyli jak rozumiem to wolność ma być kontrolowana? To tak jak z psem. Jeden stoi na łańcuchu i przez całe życie i wszystkim normalnym go żal bo niefajne ma życie. Inny pies cały czas chodzi na smyczy no i pozory mogłyby świadczyć że jakąś wolność tam swoją ma.
    Co do choroby to sorry ale ja nie jestem zwolennikiem wypisywania patetycznych deklaracji z wielką ilością nieokreślonych słów. Może to chore a może nie ale ja nie uznaje czegoś takiego jak wolność ograniczana. Kto miałby te ograniczenia stawiać? Harmonia, równość i braterstwo? Mądrość czyja? Czyja tożsamość? No i na koniec - czyja moralność. Właśnie niedługo minie 30 rocznica tak pojętej wolności i mnie się ona średnio podoba.
    "Przedmiotowy program był o młodym złodzieju" i wątpię żeby ktoś popierał same złodziejstwo choć nie wątpię że jego efekty wielu kuszą. Tylko że wy rzuciliście się nie na złodzieja ale na tego który o tym złodzieju mówił. To tak jak strzelanie do tuby nagłaśniającej w nadziei że to zakończy program radiowy który przez nią był emitowany - bardzo mądre.
    Jak zaorać Rolę, Marcina Rolę
  • @
    Akurat w przeciwieństwie do większości tu się wypowiadających Marcina trochę znam. Ani go nie popieram ani nie krytykuję. Z tego co wiem to on ma taką wizję na swój projekt że zaprasza różnych ludzi o różnych poglądach - głównie takich którzy w głównym ścieku mają minimalne szanse na występ - z różnych względów. Jak mi jakiś jego program się podoba to go oglądam a jak nie to zawsze mogę wyłączyć.
    Trochę was prawdę powiedziawszy nie rozumiem. Podobno wszyscy na NEON-ie a w tej dyskusji w szczególności walczycie o wolność słowa i swobodę wypowiedzi. Tymczasem po lekturze tego wpisu i komentarzy pod nim doszedłem do wniosku że wolność ta i swoboda ma obowiązywać tylko wtedy gdy ktoś się z wami zgadza. W przeciwnym wypadku trzeba go cyt. "zaorać". Jeśli ktoś zaprosi mnie albo kogoś z moich ulubieńców to jest cacy ale gdy zaprosi kogoś kto ma odmienne zdanie to jest do kasacji.
    No to proszę wytłumaczcie mi łaskawcy czym takie wasze medium miałoby się różnić od TVN lub TVP? Chyba tylko tym że prezentuje wasze poglądy a nie innych. Czyli co? Znowu kolejna jednobiegunowa "alternatywa"?
    W takim razie warto by przemyśleć utworzenie podziemnego "Głównego Urzędu Cenzury".
    Teraz pojawia się pytanie. Z kim szanowni panowie chcą dyskutować kiedy już zaorzecie wszystkich którzy myślą inaczej niż wy? Zakładam nawet że wy macie rację i głoszone przez was poglądy są słuszne to przy tym podejściu czym różnicie się od obecnie rządzących którzy natychmiast po zdobyciu władzy opanowują media i propagują jedną słuszną prawdę?
    To tak jak odwrócony Orwellowski "Folwark zwierzęcy". Po prostu zamieniamy świnie na konie a cała reszta zostaje bez zmian.
    Jak na tym ma polegać ta ....naprawa to życzę powodzenia.
    Jak zaorać Rolę, Marcina Rolę
  • @Repsol 22:02:02
    Jest dobrze - życzę Ci żeby Ryszard się ogarnął i docenił Twój wkład pracy!!
    Drogie Misie :)
  • @Repsol 21:48:56
    Obiektywnie. Jeśli miałeś postawione takie warunki jak ja to zrobiłeś maximum tego co mogłeś. Co do technicznej oceny się nigdy nie zgadzaliśmy ale to przecież nie jest podstawa pracy admina. Wg mnie zrobiłeś dobrą robotę. Piszę to ze świadomością że zbytnią sympatią do siebie nie pałaliśmy. Jestem obiektywny.
    Drogie Misie :)
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 18:45:47
    NIHIL NOVI SUB SOLE
    Nasza kochana naiwność
  • @Jarek Ruszkiewicz SL 16:07:08
    Jarku wg mnie PiS to jakaś liberalna lewica. Do bolszewików bardziej pasuje .N i tym podobne stwory.
    Nasza kochana naiwność
  • @Husky 09:21:32
    To nie chodzi o PiS, PO czy SLD. To jest system stworzony 30 lat temu w Magdalence.
    Nasza kochana naiwność

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31